Ако главата не е ревизирана (подмяна/напасване на клапани, мерене на хлабини/подмяна на водачи, проверка за херметичност, шлайф и смяна на гумички) (тия неща обикновено се правят в специализирани сервизи за ремонт на глави) е възможно завишеният разход на масло да се дължи и на нея.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 156 1.8TS - гори много масло след основен ремонт !
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко главата не е ревизирана (подмяна/напасване на клапани, мерене на хлабини/подмяна на водачи, проверка за херметичност, шлайф и смяна на гумички) (тия неща обикновено се правят в специализирани сервизи за ремонт на глави) е възможно завишеният разход на масло да се дължи и на нея.
---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:13 ----------
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеНаправи му оферта да ти намери друг двигател плюс разходите за негова сметка.
Само за информация ремонт на главата може да направи всеки сервиз защото е елементарно. Само шлайфа се прави където има машина и струва към 30 лв
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСмяна на водачи на клапани е супер елементарно и може да се направи дори на тротоара пред блока.
Кажи пред всички колко двигателя си направил като пишеш така убедително от кабинета.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Квото и да е ремонта не е направен качествено търси си правата, няма такива филми разработване не знам колко си хиляди километри че едно друго масло трето пето.Караш 1000-1200 км с едно масло фърляш щото все пак е имало замърсители сработили са се частите наливаш новото и си в джаза.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЧувал съм че точно там си правиш колата.
Кажи пред всички колко двигателя си направил като пишеш така убедително от кабинета.
Поради това и отчети не ти се полагат.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Много отворен. Колко двигателя си разглобил?
Кажи не се срамувай. "Глави се правят само в специлизиран сервизи"- смях. Къде прочете че водачи се правят всеки път? Колко често се износват? Не знаеш сигурно.
Ако водача р малко износен и има нови гумички ще гори ли масло? Знаеш ли? Знаеш ли че има двигатели без гумички на изпускателните клапани и пак не горят масло?Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:51.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Лорд-лохнес, ти прости изречения можеш ли да разбираш? Не ти се полага да узнаеш бе!
Колеги, ако искате да спестите 100 лв. с голямата вероятност после да загубите 1000, никога не ревизирайте/ремонтирайте глави втора употреба в специализирани сервизи.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеСвършиха думите ли? И почна с обиди.
За "обидите" се оплачи на ......
По темата:
Хвърлете едно око на това и после пак мислете, къде и как да правите глава.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДумите не са ми свършили, но да водя с теб технически дискусии си е загуба на време, която не мога да си позволя.
За "обидите" се оплачи на ......
По темата:
Хвърлете едно око на това и после пак мислете, къде и как да правите глава.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Стига сте дрънкали глупости и двамата, мястото не е в темата на колегата. Взимайте си лопатките и кофичките и у другия пясък само двамцата.Ся па да не се обидите....
Ревизия и ремонт може да се прави както в специализиран сервиз, така и в обикновен стига да е кадърен майстора и да има нужните за целта инструменти. Естествено никой не го прави, защото отнема време и всички предпочитат специализираните сервизи, а презтова време правят друга кола която ще донесе повече приход отколкото да си губят времето с главата.
Както стана ясно, ремонта не е бил основен и вероятно ще е рекламация.
1800лв са много пари за свършента работа, която явно и не е както прябва свършена.
Та така, успех и дано се получат нещата, макар че не го вярвам, майстора ако искаше да станат още с първия опит щеше да се получат нещата.
Мерят се цилиндрите за отклонения и оттам нататък се решава ко, как...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеДа защото нямаш техническо образование, само копи пейст.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеСтига сте дрънкали глупости и двамата, мястото не е в темата на колегата. Взимайте си лопатките и кофичките и у другия пясък само двамцата.Ся па да не се обидите....
Ревизия и ремонт може да се прави както в специализиран сервиз, така и в обикновен стига да е кадърен майстора и да има нужните за целта инструменти. Естествено никой не го прави, защото отнема време и всички предпочитат специализираните сервизи, а презтова време правят друга кола която ще донесе повече приход отколкото да си губят времето с главата.
Както стана ясно, ремонта не е бил основен и вероятно ще е рекламация.
1800лв са много пари за свършента работа, която явно и не е както прябва свършена.
Та така, успех и дано се получат нещата, макар че не го вярвам, майстора ако искаше да станат още с първия опит щеше да се получат нещата.
Мерят се цилиндрите за отклонения и оттам нататък се решава ко, как...
---------- Post added at 11:10 ---------- Previous post was at 10:55 ----------
Колеги извинявайте за глупавия въпрос, обаче навсякъде намирам спорна информация за това как е най - правилно да се мери компресията на топъл или на студен двигател. Този дето ми прави колата ми казва на студена, което автоматично ме навява на мисълта, че иска да шмекерува пак...
Comment
Comment